Toimitus- ja maksuehdot

Toimitamme tuotteita seuraaviin maihin:

Pohjoismaat (Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti), Viro, Latvia, Liettua, Saksa, Belgia, Puola, Bulgaria, Ranska, Andorra Kreikka, Slovakia, Iso-Britannia, Slovenia, Luxemburg, Italia, Irlanti, Tshekki, Lichtenstain, Monaco, Itävalta, Unkari, Malta, Alankomaat, Portugali, Romania, San Marino, Sveitsi, Espanja, Venäjä.

Posti (Suomi):

Posti -paketti, hinta 6,90 € – Nouto valitsemastasi postista.

Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä postistasi. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksen Postista välittömästi sen saapumisen jälkeen.

Postiautomaatti, hinta 6.90 € – Nouda lähetys valitsemastasi Postiautomaatista.

Hanki tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulta ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksen välittömästi.

FedEx (muut maat):

FedEx -paketti, hinta 15,90 €.

Maksutavat

Käytämme suomalaista OP-ryhmän Checkout Finland maksupalvelua. Palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Verkkokaupassamme voit valita juuri sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytössäsi on useita eri maksuvaihtoehtoja mm. lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Checkout Finlandin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@checkout.fi tai 0800 552 010 (0,00€/min+ppm)

Tarkemmat maksuehdot luettavissa osoitteessa: https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/

Tilauksen peruutus

Voit peruuttaa tilaussopimuksen kirjallisesti 14 päivän kuluessa ostotapahtumasta (esim. kirjeellä, sähköposti) tai ennen 14 päivän määräaikaa – palauttamalla tavarat. Peruutusaika alkaa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta tai viimeistään jälkitoimituksen saavuttua perille.

Palautusoikeus & peruutukset

Tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja käyttämätön.

Palautukset on ilmoitettava etukäteen sähköpostilla asiakaspalveluun info (at) armourbite.fi

Sama palautusoikeus koskee vaurioituneita tuotteita tai jos olet muulla tavoin saanut virheellisen toimituksen. Kuljetettavat tuotteet on palautettava omalla vastuulla. Sinun on vastattava palautuksen tavanomaisista kustannuksista, jos toimitettu tuote vastaa tilaustasi ja jos palautetun tuotteen hinta ei ylitä 50 euron suuruista summaa, eikä lähetykseen liity muuta erillissopimusta. Muussa tapauksessa palautus on maksutonta.  Maksujen palauttamisen velvoitteet on täytettävä 30 päivän kuluessa. Ajanjakso alkaa peruuttamisilmoituksen saapumisesta meille.

 

Peruutuksissa ilmoittakaa ystävällisesti:

-Palautettavan tuotteen kunto (jos haalistunut, vaurioitunut tai virheellinen tuote)
-Tilausta koskeva tunniste (nimi / tilausnumero)
-Haluatko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotko että lähetämme vastaavan tuotteen vahingoittuneen tai viallisen tuotteen tilalle (ja voimme hyvittää mahdollisen hintaeron).
– Tilinumero maksun palauttamiseen.

Valitukset

Kaikki tilaukset käsitellään tai toimitukset lähetetään neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info (a) armourbite.fi

Tilauksen peruutus ja tuotteen palauttaminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, jos toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen peruutuksesta on ilmoitettava asiakaspalveluun verkkopalvelun kautta tai sähköpostilla info (at) armourbite.fi  Tavallisesti ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostitse tai puhelimitse, jos toimitusaika poikkeaa normaalista. Bitefit pidättää itsellään oikeuden peruuttaa tilaus ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

Toimitettujen tilausten kirjallinen peruminen ja tavaran oikea-aikainen palauttaminen riittää varmistamaan peruutuskäsittelyn käynnistymisen. Palautukset on lähetettävä osoitteeseen:

Bitefit Oy

Pitkänsillanranta 5 A, 00530 Helsinki
info@armourbite.fi